منتوریفای (Mentorify) و تاپ تریدرز سابق – آموزش اصول معامله‌گری

بروزرسانی و اطلاعیه دی ۱۴۰۲: مجموعه منتوریفای به پایان کار خود رسید و دلایل آن در مطلبی جداگانه ذکر شده است. بنده پس از این هیچگونه فعالیت آموزشی در زمینه معامله‌گری بازارهای مالی نخواهم داشت.

بروزرسانی و اطلاعیه شهریور ۱۴۰۰: مجموعه تاپ تریدرز پس از سه فعالیت رایگان و خدمت به شما عزیزان، به انتهای عمر خود رسید. اکنون در مجموعه منتوریفای (Mentorify) با کیفیت بالاتر در خدمت شما عزیزان میباشیم.

لینک یوتیوب منتوریفای

لینک اینستاگرام منتوریفای

لینک کانال تحلیلی منتوریفای

لینک آرشیو نکات آموزشی منتوریفای

عضویت در گروه منتوریفای

 

 

تاپ تریدرز - TopTradersGuide

مجموعه تاپ تریدرز (TopTradersGuide) متشکل از ۵۵۰۰ نفر از تحلیلگران تکنیکال و برنامه نویسان بازار ارزهای مجازی و دیگر بازارهای مالی نظیر فارکس بود. در این مجموعه هدف ما ارائه بستر و محیطی با کیفیت و با نظم جهت پیشرفت هموطنان عزیز ایرانی بود. با کمک همراهان عزیزمان از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ به فعالیت خود ادامه داده و با توجه به امار و فیدبک کاربران به باکیفیت ترین گروه آموزشی ایران تبدیل شده بودیم. در ادامه مقاله سابق بنده راجب مجموعه تاپ تریدرز را میخوانید…

 

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال - شایان کریمی

تحلیل تکنیکی (تکنیکال) یا تحلیل فنی (Technical Analysis) روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها و حجم معاملات و عرضه و تقاضا می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی کرد. این روش تحلیل در بازار ارزهای خارجی، بازارهای بورس اوراق بهادار و بازار طلا و دیگر فلزات گران‌بها کاربرد گسترده‌ای دارد. تحلیلگران تکنیکال ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند، در عوض از نمودارها و ابزارهای دیگر برای شناسایی الگوهایی که می‌تواند فعالیت آتی سهم را پیش‌بینی کند، بهره می‌جویند.[۱]

این نوع تحلیل با استفاده از «مطالعه رفتار و حرکات قیمت و حجم سهام در گذشته و تعیین قیمت و روند آینده سهم» صورت می‌پذیرد. تغییرات قیمت سهم با استفاده از پیشینه تاریخی و نمودار توسط تحلیل گر تکنیکی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. این روش بیشتر مورد استفاده سفته‌بازان قرار می‌گیرد و بدین صورت قصد دارند تا بازده مورد نظر خود را در هنگام بالا رفتن قیمت سهم افزایش دهند. در واقع سرمایه‌گذاران با دیدگاه کوتاه مدت از این روش بهره می‌جویند.

تحلیل تکنیکی (فنی)، با آزمون قیمت‌های گذشته و حجم مبادلات حرکت‌های آینده، قیمت را پیش‌بینی می‌کند. اساس این تحلیل‌ها بر استفاده از نمودار و رابطه‌های ریاضی و هندسی متمرکز است تا بدین گونه روندهای کوچک و بزرگ بدست آید. در این راستا فرصت‌های خرید یا فروش از راه برآورد محدوده نوسانات بازار مشخص می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

همکاری من در مجموعه تاپ تریدرز

با توجه به پتانسیل بالا و فعالیت موفق این مجموعه در زمینه تحلیل تکنیکال، بنده از تابستان ۹۷ با کمال افتخار همکاری در این مجموعه را پذیرفتم. طی این مدت ابزارهای نرم افزاری متنوعی خدمت همراهان این مجموعه ارائه شده است و تحلیل های تکنیکال اینجانب در کنار دیگر اعضای مجموعه خدمت عزیزان ارائه شده است. این همکاری موفق همچنان با تلاش مضائف ادامه خواهد داشت. لیست ابزارهای ارائه شده طی این دوره همکاری، در لینک زیر قابل مشاهده میباشد:

اسکریپت های منتشر شده

هزینه و نحوه عضویت

تمامی خدمات تاپ تریدرز تا این لحظه به صورت رایگان ارائه شده است. شما عزیزان همینک میتوانید با دو کلیک به جمع ما بپیوندید:

لینک کانال تاپ تریدرز

لینک گروه تاپ تریدرز

 

4 نظر منتوریفای (Mentorify) و تاپ تریدرز سابق – آموزش اصول معامله‌گری

  1. حسن محمدخانی

    سلام من میخواستم بدونم میتونین یه ربات یا نرم افزار طراحی کنین که بصورت اتومات کپچا حل کنه ؟!! یا نرم افزاری که بصورت اتومات کلایم بزنه؟!!!
    همچین چیزی شدنی هست اصلا؟!!!

    پاسخ
  2. علی مکوندی

    سلام شب بخیر. گویا آقای کریمی یک اندیکاتور در برنامه تریدینگ ویو نوشتن. میخواستم بدونم اسنش این اندیکاتور چی هست و چطور میشه باهاش کار کرد. و اینکه در چه تایم فریمی بهتر جواب میدهد. برای ترید بیت کوین

    پاسخ
  3. محمدرضا عزیزنژاد

    سلام داداش مرسی از مطالب خوبت
    کسایی که تو بازار CFD کار میکنن وقتی پوزیشن سایز دلاری خودشونو در میارن چطوری تبدیلش کنن به لات؟؟؟ مثلا وقتی حساب کردی و فهمیدی برای اینکه ۲درصد بیشتر ضرر نکنی باید ۲۰۰۰دلار وارد معامله بکنی این ۲۰۰۰دلارو چطوری تبدیلش کنی به لات که تو بروکر بزنی ممنون میشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *